Operátor/operátorka klientské podpory
Co u nás budete dělat
- Zodpovídání technických dotazů našich klientů.
- Blokace platebních karet, ověřování podezřelých karetních transakcí.
- Řešení nestandardních situací na bankomatech.
- Ve spolupráci s kolegy z IT řešení nestandardních situací.
- Možnost podílet se na testování zajímavých projektů banky.
- Dohled nad informačním systémem banky.
Očekáváme od vás
- Rád/a hledáte řešení problémů, až je nakonec rozlousknete?
- Umíte pracovat samostatně a nebojíte se občas zeptat?
- Někdy i prohodit souvislé věty v angličtině?
- Pracovat 24 hodin po Vás chtít nebudeme, ale očekáváme, že budete směnovat 12 hodin přes den nebo v noci.
Přestože zkušenost na pozici klientské podpory a praxe v bankovním sektoru v oblasti informačních technologií jsou výhodou, je pozice vhodná i pro absolventy.
Co vám nabízíme
Zajímavou a pestrou práci v bankovnictví na plný úvazek. Příležitost realizovat své nápady a podílet se na růstu jedné z nejprogresivnějších bank na trhu. K tomu vám dáme stravenky, příspěvek na penzijní pojištění a nabídneme výhodné zaměstnanecké produkty.
A samozřejmě to nechceme zadarmo.
Informace o pozici
Místo pracoviště
V celnici 1028/10, 110 00 Praha-Nové Město, Česká republika
Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru
Na dobu neurčitou
Benefity
Sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)
Zadavatel
Fio banka, a.s.
Pozice je vhodná pro absolventy.
Kontakt
Fio banka, a.s.Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
117 21 Praha 1
Česká republika