Pracovník/ce oddělení platebních karet - reklamace

Co u nás budete dělat

Posuzovat a řešit reklamace karetních transakcí, komunikovat s protistranou při posouzení reklamace, komunikovat s ostatními odděleními banky, která spolupracují na řešení reklamací, komunikovat s karetními asociacemi a implementovat požadavky na změny kartových asociací. Dále budete připravovat podklady z reklamačních řízení pro právní oddělení a vytvářet statistiky pro interní použití.

Očekáváme od vás

Minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitou, komunikativní znalost anglického jazyka, znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Předpokládáme znalosti v oblasti reklamací karetních transakcí, schopnost samostatné práce, spolehlivost, preciznost, smysl pro detail, odpovědný přístup k práci a chuť učit se novým věcem.

Co vám nabízíme

Zajímavou a pestrou práci v bankovnictví na plný úvazek. Odborný růst v oblasti platebních karet a bankovnictví. Naše stabilní finanční skupina Vám poskytne odpovídající finanční ohodnocení, systematické vzdělávání a profesní rozvoj. Bankovní produkty za zvýhodněných podmínek, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování (stravenky), možnost hlídaného parkování kol přímo pod kancelářemi v centru Prahy a možnost každoročního očkování proti chřipce.

Informace o pozici

Místo pracoviště

V celnici 1028/10, 117 21  Praha-Nové Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Fio banka, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Fio banka, a.s.
Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika

Další informace o Fio bance najdete na webu nebo na sociálních sítích.